søndag den 30. september 2012

Ny Lak fra Pieces

Jeg var ude i Randers Storcenter for at shoppe lidt med min søde kæreste tidligere i dag. Efter at have valgt mig et par bukser og en lækker striktrøje, går jeg selvfølgelig op til kassen for at betale, og så sker det, som det er sket så mange gange før; Pieces neglelakkerne kalder på mig. Og selvfølgelig står der en, der minder lidt om Gosh Holographic Hero.... Eller, den er i hvert fald sølv! Og rigtig flot. Så jeg hapsede den  med.




Mens vi sad og ventede på bussen for at komme hjem, kunne jeg ikke dy mig; jeg swatchede den på min langefinger, da min "duppede" neglelak i forvejen indeholdt noget sølv, og jeg var mere end tilfreds. Super dejlig at arbejde med, dækkede i ét lag (nu var der selvfølgelig også noget under) og gennemtør på nul komma fem. Jeg tror helt bestemt, at den får lov til at spille en stor rolle imorgen, når jeg skal lave en mani inspireret af sangen "Intergalactic" af Beastie Boys - jeg synes nemlig, den er ret intergalactic ;0)

- Celia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar